مبلغان به جهاد اینترنتی بپردازند

مدیر کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم ترویج تبلیغ به شیوه مجازی تصریح کرد: آن چه امروز از مبلغان انتظار می رود این است که در جنگ نرم با دشمن به جهادی اینترنتی روی بیاورند.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه ، حجت الاسلام و المسلمین حسن رقیمی طی سخنانی در جمع مسئولان و کارکنان ادارات تبلیغی استان همدان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت:در شرایط حساس کنونی آن چه از یک روحانی مبلغ مورد انتظار است این که برای تبلیغ دین و آموزه های شریعت، به شکل مجازی ورود پیدا کرده و برای فعالیت در این حوزه برنامه جامع و هدفمند داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت دشمنان در جنگ نرم، افزود: جنگ نرم از مدت ها قبل در دستور کار دشمنان قرار گرفته و آنان با ابزارهای مختلف و به ویژه مدیریت جنگ سایبری در این راستا تلاش می کنند که لازم است مبلغان نیز در این بخش، جهاد اینترنتی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رقیمی در ادامه بر لزوم مطالعه و شناسایی اسناد فرادستگاهی به ویژه در حیطه فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرده و ابراز داشت: شناسایی اولویت های اجتماعی منطقه، بومی سازی فعالیت ها، تعامل با دستگاه ها و نهادهای مختلف در اجرای برنامه های فرهنگی و مدیریت تعاملی و مشارکتی از جمله ضرورت های کار فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی است.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا