مشارکت مجموعه‌های دانش‌بنیان با اوقاف

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه اشتغالزایی، صرفه جویی در هزینه‌ها و ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد، گفت: سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس این سازمان ضمن بازدید از شرکت دانش بنیان تولید موتورهای برقی (توسن) در شهرک صنعتی بهارستان کرج در جمع خبرنگاران گفت: طی چند سال اخیر شاهد توسعه و پیشرفت حوزه صنعت کشور هستیم. برای اینکه بتوانیم صنعتی پیشرو داشته باشیم باید به دانش بومی توجه ویژه‌ای داشته و از ظرفیت متخصصان داخلی بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به دانش بومی باعث کم رنگ شدن آثار تحریم‌ها می‌شود، اظهار کرد: لازم است با تلاش و تکیه بر نیروهای داخلی به جنگ با تحریم‌ها برویم که خوشبختانه تا کنون نیز موفق عمل کرده ایم.

خاموشی افزود: اشتغال‌زایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها در کنار ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد. سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش بنیان‌ در راستای تجاری سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است.

وی افزود: در این میان معاونت بهره وری سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام
خاموشی با اشاره به اهمیت کار و اشتغال زایی، تاکید کرد: با کمک وزارت نیرو و استانداری البرز روند کار در حوزه مربوطه در شرکت‌های دانش بنیان را تسریع می‌کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: هدف این است که مردم محصولاتی مانند موتور سیکلت های الکترونیکی را در بازار ببینند و با دانش بومی مملکت و جوانان کشور خود از نزدیک آشنا شوند.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا