خبرهایی از دفتر تبلیغات اسلامی قم

نشست «حربه‌ها و مصادیق فریبکاری دشمن در سلطه بر جهان اسلام در ۴۰ سال اول انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب» ۲۴ دی ماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

نشست «حربه‌ها و مصادیق فریبکاری دشمن در سلطه بر جهان اسلام در ۴۰ سال اول انقلاب» برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از  دفتر تبلیغات اسلامی، نشست «حربه‌ها و مصادیق فریبکاری دشمن در سلطه بر جهان اسلام در ۴۰ سال اول انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب» از سلسله نشست های همایش بین المللی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهان اسلام» به همت معاونت پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

در این نشست، ابوذر رجبی «استادیار دانشگاه معارف اسلامی» به عنوان «ارائه دهنده» به سخنرانی خواهد پرداخت و دبیری علمی این نشست را حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر عهده دارد.

نشست مذکور، چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹ ساعت ۱۰:۳۰ به صورت مجازی و از طریق لینک b۲n.ir/۵۸۶۴۸۱ برگزار می گردد.

 

شماره ۳ دوفصلنامه «مطالعات سیاسی اسلام» منتشر شد

همچنین سومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی انگلیسی Islamic Political Studies «مطالعات سیاسی اسلام» منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http: jips.isca.ac.ir نمایه گردید.

دوفصلنامه (مطالعات سیاسی اسلام) Islamic Political Studies در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ پایگاه استنادی سیولیکا (Civilica)، پرتال جامع علوم انسانی؛ کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

 

انتصاب اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

همچنین حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی آیت‌ الله محمدهادی یوسفی غروی، حجج اسلام و المسلمین محمدکاظم رحمان ستایش و رمضان محمدی و آقایان محمد جاودان و محمدهادی خالقی را به عنوان اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) منصوب کرد.

در این احکام آمده است: نظر به سوابق علمی و پژوهشی ارزش‌مند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، به موجب این حکم، به مدت دو سال، به عنوان عضو «شورای پژوهشی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع)» منصوب می‌شوید.

شورای پژوهشی، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در پژوهشکده است که وظایف مهمی از جمله بررسی و تصویب برنامه‌ها، تأیید صلاحیت محققان و ناظران طرح‌ها و ارزشیابی نهایی فعالیت‌های علمی را به عهده دارد. از این‌رو این شورا نقش به سزایی در تقویت مباحث علمی پژوهشکده خواهد داشت. انتظار می‌رود با حضور مستمر و فعال در جلسات شورای پژوهشی و نظارت بر فعالیت‌های تخصصی، حسب مورد، پژوهشگاه را در انجام رسالت علمی کمک نمایید.

امید است در ظل توجهات امام عصر(عج) و به یاری خداوند متعال در انجام وظایف  موفق و مؤید باشید.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا