عضو مجلس خبرگان رهبری: دولت ارتباط مستقیم با مردم ندارد

دولت باید به فکر علاج بلندمدت اقتصاد کشور باشد و تنها راه آن اقتصاد مقاومتی است که برخی دولتمردان بدان اهتمام عملی ندارند و فقط شعار سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: چند سالی است عده‌ای به بهانه تحریم، با کم‌توجهی‌ها و بعضاً با سوء‌نیت‌ها قدرت خرید مردم را کاهش داده‌ و ارزش پول ملی را پایین آورده‌اند، اما مردم به خاطر علاقه به انقلاب و اهمیت به امنیت کشور این شرایط را تحمل می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید از صبر مردم سوءاستفاده کنند، ادامه داد: مفاسد اقتصادی از مسائلی بود که هم بازار را به تلاطم کشیده و هم موجب نارضایتی گسترده مردم شد، اما خوشبختانه هم‌اکنون با ورود قوه قضائیه و برخورد با مفسدان اقتصادی و محکوم کردن آن‌ها، بخشی از نوسان بازار کاهش یافته است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت سال‌ها قیمت بنزین را ثابت نگه داشته بود و می‌توانست حامل‌های انرژی را با شیب ملایم گران و مردم زندگی خود را با آن تنظیم کنند، اما با تصمیم سران قوا برای افزایش قیمت حامل‌های سوخت در شرایط فعلی، بهانه‌ای برای ضدانقلاب فراهم شد که از طریق رسانه‌ها به دنبال ضربه به کشور و مردم باشند و در کشور ایجاد آشوب کنند.

وی با بیان این‌که عده‌ای از مردم در اوضاع کنونی، به گرانی بنزین اعتراض داشتند و دشمن از آن سوءاستفاده کرد، بیان داشت: مدیریت بنزین تصمیم سران قوا بود و اجرای آن توسط دولت، البته مجلس برنامه دیگری برای مدیریت بنزین داشت که برنامه خوبی هم بود، اما گرانی یک‌شبه بنزین توسط دولت موجب اعتراض مردمی شد و ضدانقلاب از این مسئله سوءاستفاده کرد.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا