توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: تولید محتوای آی تی ازجمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن برتری داشته باشیم و نیازمند تولید محتوا درزمینهٔ علم و فناوری هستیم و توسعه فرهنگ دینی نیز باید مورد تأکید باشد.

سورنا ستاری ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ملی نوآوری اشراق و خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان و مشهد در قم با ذکر این مطلب که توسعه فرهنگی از اصول مهم در توسعه هر کشوری تلقی می شود، اظهار داشت: توسعه یعنی فرهنگ و اگر فرهنگ جاری شود فرایند قضیه اصلاح می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزود: فرهنگ دارای ارزش و اهمیت است و اگر در حوزه توسعه فرهنگ مدنظر باشد اقدامات مؤثری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امسال ۱۳۰هزار میلیارد تومان بودجه آموزش‌وپرورش است و در کنار آن بودجه دانشگاه‌ها هم موردتوجه است و اگر آموزش وارد زندگی مردم نشود ضرر کرده‌ایم.

ستاری با اشاره به اهمیت آموزش در رشد کشور عنوان کرد: اینکه برای آموزش هزینه شود و خروجی نداشته باشد بی‌فایده است و ممکن است شیوه یا روش‌های آموزش اشتباه باشد و باید اصلاح شود.

وی نقش جوانان در توسعه کشور را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: برای آموزش هزینه می‌کنیم تا مردم فرهنگ بهتر داشته باشند و جوانان روی پای خود بایستند و سبب تغییر در محیط اطراف شده و اثرگذار باشند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تولید محتوای آی تی ازجمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن برتری داشته باشیم و نیازمند تولید محتوا درزمینهٔ علم و فناوری هستیم و توسعه فرهنگ دینی نیز باید مورد تأکید باشد.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا