مرکز اسلامی فاطمیه(ع) در بارسلون افتتاح شد

توسط نماینده آیت الله العظمی سیستانی؛
مرکز اسلامی فاطمیه(ع) در بارسلون افتتاح شد

افتتاح مرکر اسلامی فاطمیه در بارسلون
حوزه/ مرکز اسلامی فاطمیه(ع) در شهر بارسلون اسپانیا، توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی و با حضور جمع زیادی از مسلمانان عربی و اردو زبان افتتاح شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی فاطمیه(ع) در شهر بارسلون اسپانیا توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی و با حضور جمع زیادی از مسلمانان عربی و اردو زبان افتتاح شد.

حجت الاسلام کشمیری در این مراسم تاکید کرد: چنین مراکزی باید برای نشر فرهنگ محمدی در تمام کشورهای غربی ایجاد شود و مهم ترین وظیفه این مراکز و مسئولان آنها نیز تربیت مسلمانان ساکن غرب و فرزندان آنها بر اساس اعتقادات و اندیشه اهل بیت(ع) است، به ویژه در این روزگار که افکار انحرافی مختلف در جهان منتشر می شود.

وی افزود: مسئولان مراکز اسلامی وظیفه دارند به صورت پیوسته با مسلمانان در ارتباط باشند تا مشکلات فکری و اخلاقی و اعتقادی آنها را بشناسند و آن را درمان کنند و در این زمینه مهم‌ترین کار، آموزش اصول و فروع دین و تاریخ اسلام و حفظ قرآن و تمسک به اخلاق اهل بیت(ع) است، تا بدین ترتیب شخصیت و هویت مذهبی مسلمانان تقویت شود و با محبت اهل بیت(ع) رشد پیدا کنند.

نماینده آیت الله سیستانی از مسئولان مرکز اسلامی فاطمیه خواست در مدیریت آن متکی به خود باشند و رسیدگی مادی به این مرکز را بخشی از مسئولیت های روزانه خود بدانند؛ چراکه سود آن به خودشان خواهد رسید و همان گونه که به منازل و نیازهای خانواده خود رسیدگی می کنند، به این مراکز اسلامی نیز رسیدگی کنند.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا