نسل جوان محتاج روحانیت است

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کازرونی، شب گذشته اولین گردهمایی و طلاب فضلای استان البرز که در حسینیه ارگ قم برگزار شد، گفت: اگر بزرگان و اولیای الهی کمالی پیدا کرده‌اند، بخاطر این است آنچه را عمل می‌کردند خود را بدهکار می‌دانستند.

وی با اشاره به کلمات حکیمانه حضرت لقمان افزود: اگر کسی در هنگام نماز، قلبش را حفظ کند و در میان مردم حافظ زبانش باشد، بالاترین سیرو سلوک را طی کرده است.

* طلاب قدر فرصت‌ها را بدانند

امام جمعه کرج اظهار داشت: دوران تحصیل طلاب بهترین فرصت برای آنان است، چون زمانی که مسئولیت‌های اجتماعی را بپذیرند، این فرصت خوب و آرام از دست خواهد رفت، پس باید قدر آن را بدانند.

وی ادامه داد: امروز طلاب هر اندازه که براندوخته‌های خود بیفزایند، جامعه بهتر از آنان استفاده خواهد کرد، چون نسل جوان محتاج روحانیت است.

امام جمعه کرج با اشاره به روند شکل گیری این استان گفت: استان شدن کرج یک آرزو بود که به تحقق پیوست؛ چرا که این استان در سایه تهران قرار داشت و توجه خاصی به آن نمی‌شد و با مشکلات فراوان از جمله فرهنگی مواجه بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کازرونی افزود: دغدغه‌های فرهنگی از مهمترین مسایل این استان به شمار می رود، که نیاز به درایت، همکاری و همیاری علما، روحانیون و طلاب دارد.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا