«تربیت عبادی کودکان در اسلام» و «فقه تربیتی» رونمایی شد

آئین رونمایی از کتاب‌های «تربیت عبادی کودکان در اسلام» و «فقه تربیتی» با تحقیق و نگارش مهدی شکرالهی و تألیف علیرضا اعرافی برگزار شد

آئین رونمایی از کتاب‌های «تربیت عبادی کودکان در اسلام» و «فقه تربیتی» با تحقیق و نگارش مهدی شکرالهی و تالیف علیرضا اعرافی به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نور علی غلامحسین نیا سماکوش، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، محمدعلی مویدی‌زاده، فرماندار، علی فیض، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نسرین قلی بیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه و جمعی از فرهنگ‌ دوستان در فرهنگسرای باران شهرستان سرخه برگزار شد.

مویدی‌زاده، فرماندار شهرستان سرخه در این مراسم با اشاره به این مطلب که مطالعه موجب توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه همگانی است. نقش کتابداران در ترویج فرهنگ مطالعه مهم است و باید اطلاعات کتابداران به‌روز باشد.

در ادامه سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های‌ عمومی استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری نشست‌های رونمایی، نقد و بررسی کتاب نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه دارد، گفت: معرفی کتاب به نوعی بازاریابی فرهنگی است. ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه‌ای همگانی است و برای توسعه کتاب و کتابخوانی به کمک همه قشرها و خیران نیازمندیم.

نسرین قلی بیک رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه هم در سخنانی گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب تشویق و حمایت از نویسندگان و شناساندن آثار آنان به مردم و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌شود. برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه درحال برگزاری است.

همچنین مهدی شکراللهی نویسنده کتاب با تاکید بر اینکه برگزاری آئین رونمایی از کتاب نشان از توجه شایسته متولیان فرهنگی و دغدغه‌داران ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اشاعه آن در سطح جامعه  است، گفت: امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی و نیز اهتمام و اقدامات مسئولان و متولیان امور فرهنگی، زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر عموم مردم از این فرهنگ غنی فراهم شود.

در پایان این مراسم، توسط اداره کتابخانه‌ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از نویسنده کتاب تقدیر شد و نویسنده کتاب چند نسخه از کتاب خود را به مسئولین اهدا کرد.

در خبرنامه سایت عضو شوید و آخرین مطالب سایت را در صندوق ایمیل‌تان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا